preskoči na sadržaj

Osnovna škola Hvar

Login
Tražilica
Koliko je sati?

Kad zvono zvoni?

 

 

Kalendar
« Lipanj 2017 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Anketa
Crno ili bijelo?



Korisni linkovi
Brojač posjeta
Ispis statistike od 9. 10. 2013.

Ukupno: 151483
Ovaj mjesec: 1989
Ovaj tjedan: 1015
Danas: 929
PREUZMITE BROŠURU

Raspored sati

VIŠI RAZREDI

NIŽI RAZREDI

VREMENIK PROVJERA

NIŽI RAZREDI

VIŠI RAZREDI

ŠKOLSKI VREMEPLOV

ČAROBNJAK IZ OZA

 

PRAVILA PONAŠANJA U INFORMATIČKOJ UČIONICI

  • Sjediti uvijek na svom mjestu

  • Dolaziti na vrijeme

  • Ne šetati za vrijeme sata

  • Paziti na  računala i opremu u učionici (ne lupati po tipkovnici, ne dirati monitor prstima, ispravno gasiti računalo, ne dirati projektor…)

  • Prijaviti odmah svaki kvar na računalu

  • Ne koristiti mobitel za vrijeme nastave

 


CILJEVI

Informatika kao nastavni predmet podučava učenike:

  • rješavanju problema
  • komuniciranju posredstvom različitih medija
  • prikupljanju, organiziranju i analizi podataka te njihovoj sintezi u informacije
  • razumijevanju i kritičkoj ocjeni prikupljenih informacija
  • donošenju zaključaka na temelju prikupljenih informacija
  • timskom radu pri rješavanju problema.

 

ZADAĆE

  • Upoznati i naučiti upotrebljavati računalo korištenjem ulazno-izlaznih naprava.
  • Upotrebljivati računalo kao pomagalo pri učenju.
  • Raspravljati o informacijskoj i komunikacijskoj tehnologiji uporabom ispravne terminologije.
  • Upotrebljivati uzrastu primjerene multimedijske izvore za učenje (interaktivne udžbenike, obrazovne programe, multimedijske enciklopedije i sl.).
  • Surađivati s drugim učenicima, učiteljima, roditeljima i ostalima pri uporabi tehnologije.
  • Pokazivati pozitivno društveno i etičko ponašanje te odgovornost pri uporabi tehnologije.
  • Kreirati uzrastu primjerene multimedijske artefakte uz pomoć učitelja, članova obitelji i drugih učenika.
  • Upotrebljivati prikladne programe za rješavanje problema primjerene uzrastu.
  • Sakupljati informacije i komunicirati s drugima uporabom tehnologije uz pomoć učitelja, članova obitelji i drugih učenika.
  • Razumjeti kako na koristan način organizirati informacije.
NASTAVNI PLAN I PROGRAM INFORMATIKE U OSNOVNOJ ŠKOLI

KRITERIJI OCJENJIVANJA I VREDOVANJA

U prilogu se nalaze Kriteriji ocjenjivanja i vrednovanja znanja i vještina učenika iz izborne nastave informatike.

preskoči na navigaciju