GPiPR 2023./2024.
Kurikul 2023./2024.
Kriteriji za ocjenu iz vladanja
Školski razvojni plan
« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Projekt "Učenjem do poučavanja"
ŠKOSKI PROJEKTI
"Koliko misliš na okoliš?"
"Socio-emocionalno učenje u OŠ Hvar"
"Ruksak pun kulture"
"Da nam igra bude boja,
spajamo dva škoja"
JUTRO I POPODNE
PRO
JUTRO I POPODNE
Povodom Dana ružičastih majica s učenicima petih i šestih razreda pedagogica i pripravnica održale su radionicu na temu prevencije vršnjačkog nasilja.
Povodom Dana ružičastih majica s učenicima petih i šestih razreda pedagogica i pripravnica održale su radionicu na temu prevencije vršnjačkog nasilja.
Cilj radionice bio je prevenirati nasilničke oblike ponašanja i djecu podučiti životnim vještinama kao što su: emocionalnost, suosjećanje, zahvalnost, velikodušnost .
U prvom dijelu radionice učenici su dobili kratki upitnik u kojem su iznosili vlastite načine reagiranja u problemskim situacijama te su nakon izlaganja dobili smjernice o prihvatljivim oblicima ponašanja.
U drugom dijelu,tijekom slušanja priče „ Razderano srce“ imali su zadatak otrgnuti komadić papirnatog srca svaki put kada bi čuli nešto što bi povrijedilo njih ili lik iz priče.
Radionica je završila radom u paru u kojem su učenici na malim oblačićima napisali poruke za poboljšanje odnosa u razredu. „Prema drugima dobar budi, prijateljstvo se održavat potrudi.“
Plakat s porukama i smjernicama izložen je na vidnom mjestu škole.
Povodom Dana ružičastih majica s učenicima petih i šestih razreda pedagogica i pripravnica održale su radionicu na temu prevencije vršnjačkog nasilja.
Povodom Dana ružičastih majica s učenicima petih i šestih razreda pedagogica i pripravnica održale su radionicu na temu prevencije vršnjačkog nasilja.
Cilj radionice bio je prevenirati nasilničke oblike ponašanja i djecu podučiti životnim vještinama kao što su: emocionalnost, suosjećanje, zahvalnost, velikodušnost .
U prvom dijelu radionice učenici su dobili kratki upitnik u kojem su iznosili vlastite načine reagiranja u problemskim situacijama te su nakon izlaganja dobili smjernice o prihvatljivim oblicima ponašanja.
U drugom dijelu,tijekom slušanja priče „ Razderano srce“ imali su zadatak otrgnuti komadić papirnatog srca svaki put kada bi čuli nešto što bi povrijedilo njih ili lik iz priče.
Radionica je završila radom u paru u kojem su učenici na malim oblačićima napisali poruke za poboljšanje odnosa u razredu. „Prema drugima dobar budi, prijateljstvo se održavat potrudi.“
Plakat s porukama i smjernicama izložen je na vidnom mjestu škole.