GPiPR 2023./2024.
Kurikul 2023./2024.
Kriteriji za ocjenu iz vladanja
Školski razvojni plan
« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Projekt "Učenjem do poučavanja"
ŠKOSKI PROJEKTI
"Koliko misliš na okoliš?"
"Socio-emocionalno učenje u OŠ Hvar"
"Ruksak pun kulture"
"Da nam igra bude boja,
spajamo dva škoja"
JUTRO
POPODNE
PRO
JUTRO
POPODNE
I ove godine OŠ Hvar se uključila u obilježavanju Mjeseca borbe protiv ovisnosti. Ovogodišnja tema bila je „ FACEBOOK“.
Peti razredi obradili su temu „Marihuana“, šesti „Ovisnička priča“, sedmi „Alkoholizam“.
Učenice Zoa Abdulmar, Hanna Claudius Brakus i Melisa Bašić prezentaciju su prikazale na satovima razredne zajednice (4. -8. razreda) te upoznale učenike s poviješću Facebooka, dobrim i lošim stranama, ovisnošću o Facebooku i posljedicama te ovisnosti. U okviru Mjeseca borbe protiv ovisnosti stručni tim škole proveo je anketu o učeničkim navikama korištenja Facebooka koja je pokazala da većina naših učenika provodi puno vremena na Facebooku, prihvaćaju i nepoznate „prijatelje“ te je manji broj doživio, ali i vršio nasilje preko Facebooka. U radioničkom dijelu prezentacije učenici su sudjelovali u kvizu znanja i svojim su odgovorima pokazali koliko su bili pažljivi tijekom prezentacije. Simbolične nagrade uručene su paru s najvećim brojem bodova.
Na kraju, naše cure su stripom prikazale kako najbolje i najkvalitetnije provoditi svoje slobodno vrijeme i kako se ponašati na Internetu.
Kroz evaluacijski listić su istaknuli da je tema bila zanimljiva, poučna i korisna, a najzanimljiviji dio prezentacije bili su strip i anketa.
I naša poruka i moto za kraj je „NE FACEBOOK NEGO BOOK“.
I ove godine OŠ Hvar se uključila u obilježavanju Mjeseca borbe protiv ovisnosti. Ovogodišnja tema bila je „ FACEBOOK“.
Peti razredi obradili su temu „Marihuana“, šesti „Ovisnička priča“, sedmi „Alkoholizam“.
Učenice Zoa Abdulmar, Hanna Claudius Brakus i Melisa Bašić prezentaciju su prikazale na satovima razredne zajednice (4. -8. razreda) te upoznale učenike s poviješću Facebooka, dobrim i lošim stranama, ovisnošću o Facebooku i posljedicama te ovisnosti. U okviru Mjeseca borbe protiv ovisnosti stručni tim škole proveo je anketu o učeničkim navikama korištenja Facebooka koja je pokazala da većina naših učenika provodi puno vremena na Facebooku, prihvaćaju i nepoznate „prijatelje“ te je manji broj doživio, ali i vršio nasilje preko Facebooka. U radioničkom dijelu prezentacije učenici su sudjelovali u kvizu znanja i svojim su odgovorima pokazali koliko su bili pažljivi tijekom prezentacije. Simbolične nagrade uručene su paru s najvećim brojem bodova.
Na kraju, naše cure su stripom prikazale kako najbolje i najkvalitetnije provoditi svoje slobodno vrijeme i kako se ponašati na Internetu.
Kroz evaluacijski listić su istaknuli da je tema bila zanimljiva, poučna i korisna, a najzanimljiviji dio prezentacije bili su strip i anketa.
I naša poruka i moto za kraj je „NE FACEBOOK NEGO BOOK“.