GPiPR 2023./2024.
Kurikul 2023./2024.
Kriteriji za ocjenu iz vladanja
Školski razvojni plan
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Projekt "Učenjem do poučavanja"
ŠKOSKI PROJEKTI
"Koliko misliš na okoliš?"
"Socio-emocionalno učenje u OŠ Hvar"
"Ruksak pun kulture"
"Da nam igra bude boja,
spajamo dva škoja"
Iako je internet dio svakodnevnog života naših učenika, mnogi nisu dovoljno educirani kako zaštititi svoju privatnost na društvenim mrežama. Radionicu za petaše održale su pedagodinja i logopedinja s ciljem promicanja sigurnog i odgovornog ponašanja na internetu.
U uvodnom dijelu radionice upoznale su učenike s prezentacijom na temu Facebooka i rezultatima ankete o učeničkim navikama i ponašanju na društvenim mrežama. Nakon razgovora o tome kako provode slobodno vrijeme na internetu, učenici su imali zadatak napisati koje su prednosti, nedostaci i pravila lijepog ponašanja na internetu. Njihovi odgovori nalaze se na plakatu koji je izložen u hodniku škole kako bi se i ostali učenici mogli dodatno informirati o ovoj važnoj temi.
Iako je internet dio svakodnevnog života naših učenika, mnogi nisu dovoljno educirani kako zaštititi svoju privatnost na društvenim mrežama. Radionicu za petaše održale su pedagodinja i logopedinja s ciljem promicanja sigurnog i odgovornog ponašanja na internetu.
U uvodnom dijelu radionice upoznale su učenike s prezentacijom na temu Facebooka i rezultatima ankete o učeničkim navikama i ponašanju na društvenim mrežama. Nakon razgovora o tome kako provode slobodno vrijeme na internetu, učenici su imali zadatak napisati koje su prednosti, nedostaci i pravila lijepog ponašanja na internetu. Njihovi odgovori nalaze se na plakatu koji je izložen u hodniku škole kako bi se i ostali učenici mogli dodatno informirati o ovoj važnoj temi.