GPiPR 2023./2024.
Kurikul 2023./2024.
Kriteriji za ocjenu iz vladanja
Školski razvojni plan
« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Projekt "Učenjem do poučavanja"
ŠKOSKI PROJEKTI
"Koliko misliš na okoliš?"
"Socio-emocionalno učenje u OŠ Hvar"
"Ruksak pun kulture"
"Da nam igra bude boja,
spajamo dva škoja"
JUTRO I POPODNE
PRO
JUTRO I POPODNE
Najaktivniji razred u provođenju radionica projekta "Socio-emocionalno učenje u OŠ Hvar" za sada je 4. b razred. Na satu razrednika proveli su još jednu edukaciju.koja se zove: "SAMO TI MOŽEŠ NAPUHATI SVOJ BALON - Uzmi svoje misli u svoje ruke"
Sažetak aktivnosti za učenike: Kako možemo njegovati svoj pozitivan stav i zašto je to važno? Pod stresom smo kada mislimo da je neki problem mnogo veći no što se mi možemo nositi s tim. Zato neki ljudi određenu situaciju smatraju izrazito stresnom, dok se drugi puno lakše nose s istom situacijom. Našim mislima možemo neku situaciju vidjeti na drugačiji način i tako se osjećati bolje. Ne samo da ćemo se osjećati bolje, nego ćemo naučiti uzimati misli u svoje ruke i usvojiti vještinu razvijanja pozitivnog stava.