GPiPR 2023./2024.
Kurikul 2023./2024.
Kriteriji za ocjenu iz vladanja
Školski razvojni plan
« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Projekt "Učenjem do poučavanja"
ŠKOSKI PROJEKTI
"Koliko misliš na okoliš?"
"Socio-emocionalno učenje u OŠ Hvar"
"Ruksak pun kulture"
"Da nam igra bude boja,
spajamo dva škoja"
JUTRO I POPODNE
PRO
JUTRO I POPODNE
U ponedjeljak, 4. prosinca, u OŠ Hvar održane su radionice dr. sc. Ranka Rajovića s odgojno-obrazovnim djelatnicima OŠ Hvar, OŠ Petra Hektorovića i OŠ Jelsa. Na radionici je prisustvovalo četrdeset dvoje djelatnika. U 180 minuta, koliko je trajala radionica, dr.sc. Ranko Rajović je, radeći s djelatnicima, predstavio modele i načine na koje se kroz rad s djecom može učenike staviti u aktivan odnos prema sadržaju, pobuditi interes koji aktivira tzv. "crvene regije mozga" zadužene za trajno usvajanje znanja nasuprot inzistiranju na memoriranju činjenica koje se ne pretvara u trajno znanje. Činjenica koju je dr.sc. Rajović više puta istaknuo odnosi se na veću važnost puta do znanja, nego samog činjeničnog znanja te razmišljanja i rješavanja zagonetnih zadataka koje bude dječji mozak i uvode učenike u visok stupanj aktivnosti, istraživanja, kombiniranja, interesa i motivacije.