GPiPR 2023./2024.
Kurikul 2023./2024.
Kriteriji za ocjenu iz vladanja
Školski razvojni plan
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Projekt "Učenjem do poučavanja"
ŠKOSKI PROJEKTI
"Koliko misliš na okoliš?"
"Socio-emocionalno učenje u OŠ Hvar"
"Ruksak pun kulture"
"Da nam igra bude boja,
spajamo dva škoja"
U 1.a razredu nastavlja se provođenje projekta Socio-emocionalno učenje. Radionicom „Mali ljudi i velike ljutnje“ učenici su izradili semafor ljutnje, kartice za smirivanje i kartice za rješavanje problema. Kada su učenici ljuti mogu pristupiti semaforu koji služi za određivanje razine ljutnje. Nakon toga, mogu se poslužiti karticama za smirivanje, tj. kontroliranje njihove emocije. Posljednji je korak rješavanje problema u čemu im mogu pomoći izrađene kartice.
Na navedene aktivnosti nadovezala se i sljedeća radionica naziva „Dnevnik ljutnje za malene“. Njome su učenici prikazivali situacije u kojima su bili ljuti, navodili mjesto u tijelu gdje su osjetili ljutnju, načine na koje su reagirali kad su bili ljuti i načine kako su mogli drugačije reagirati.