Brojne su dobrobiti čitanja na glas od poboljšanja jezičnih vještina do razvijanja samopouzdanja. Oni koji redovito čitaju na glas ili slušaju čitanje na glas bolje će razumjeti priče, brže će usvajati vokabular, razvijat će lijepo izražavanje…
Osim toga zajedničko čitanje na glas gradi povezanost među učenicima i stvara pozitivnu razrednu atmosferu.
Zbog svega toga odlučili smo se ove godine priključiti čitateljskom maratonu, u organizaciji Mjeseca hrvatske knjige i Hrvatskog čitateljskog društva, „Minuta za čitanje“ Ovogodišnja tema Mjeseca hrvatske knjige glasi „Odabrali knjižničari“ pa je tako naša knjižničarka odabrala učenike, a učenici su odabrali štivo.
Tako je, dana 23. listopada, 7 učenica petih i šestih razreda, čitalo po jednu minutu neko od djela koje su same odabrale učenicima 6 razreda i posebnom razrednom odjelu.
Bilo je tu omiljenih dječjih priča, najdražih lektira, stihova…
Učenici koji su ih slušali imali su zadatak, osim slušanja, mjeriti minutu te ih ispratiti pljeskom.
Na kraju čitateljskog maratona učiteljica posebnog razrednog odjela kazala je kako je fascinirana koliko toga se može u jednoj minuti pročitati. Tako smo se složili da se, primjerice, sa samo 10 minuta na dan čitanja na glas može postići puno…bilo da se radi o učenju ili usavršavanju već navedenih vještina.





