2021-03-09 10:49:38

ODLIČAN USPJEH I PRVA MJESTA NAŠIH UČENIKA NA ŽUPANIJSKOM NATJECANJU!

         

5. ožujka 2021. godine u Splitu je održano 63. natjecanje mladih tehničara na županijskoj razini. U ovim specifičnim i puno drugačijim okolnostima, gdje se moralo paziti na pridržavanje epidemioloških mjera radi sprječavanja bolesti COVID 19 prema preporuci HZJZ domaćin natjecanja, kao i prijašnjih godina bila je Oš Kman Kocunar. Sudjelovalo je 98 učenika u jedanaest područja natjecanja. Učenici naše škole natjecali su se u pet područja: Maketarstvo i modelarstvo, Graditeljstvo, Robotika H, Fotografija i Modelarstvo uporabnih tehničkih tvorevina.

Natjecanje se provodi na temelju redovnog programa tehničke kulture, programa nastave kroz klubove mladih tehničara, izvannastavnog i izvanškolskog programa s ciljem razvijanja tehničkih, poduzetničkih i prezentacijskih vještina i sposobnosti te afirmacije talentiranih i darovitih učenika. Natjecanje u svim područjima sastoji se od pisane provjere znanja, praktičnog rada i predstavljanja tehničke tvorevine.

Našu školu predstavljali su: Marta Tudor (5. a razred), Antonia Šore i Borna Radojković (6. a razred), Sara Emuši Benjak (7. b razred) i Ervin Baručić (7. a razred). Potrebno je istaknuti njihove odlične rezultate.

Prvim mjestom obradovali su nas Sara Emuši Benjak u području Robotika H i Ervin Baručić u području Modelarstvo uporabnih tehničkih tvorevina te će našu županiju i školu predstavljati na državnoj razini natjecanja.

Drugo mjesto u području Maketarstvo i modelarstvo Marta Tudor, Antonia Šore 19. mjesto u području Graditeljstvo i Borna Radojković 4. mjesto u području Fotografija.

Svoje iskustvo s natjecanja rado su prokomentirali.

„Prije jedno mjesec dana sudjelovala sam na školskom natjecanju iz robotike te prošla na županijsku razinu. Bila sam jako sretna i odmah se krenula pripremati za natjecanje. Uz pomoć mentora i puno učenja dočekala sam i taj dan, županijsko natjecanje. Bila sam sretna i uzbuđena, ali i jako nervozna. Prije samog ulaska u školu mjerili su nam temperaturu. Kada sam ušla u razred odmah sam sjela na svoje mjesto i pripremila se za rad. Bila sam užasno nervozna jer nisam znala što me čeka. Prvo smo pisali test. Čim sam dobila test odmah sam se zagledala u njega i krenula rješavati sa pomisli da što prije završim i spremim se za praktični rad. Test je prošao, stiglo je vrijeme užine, a nakon praktični zadatak. Zadatak je bio izraditi garažu od dva A4 papira i izolir trake (ljepljive trake), na svoja već unaprijed napravljena robotska kolica dodati 2 senzora za praćenje crte te izraditi program da se robot uspješno parkira iz jedne u drugu garažu bez prelaženja crte. Također smo trebali dodati dvije žaruljice koje će treperiti dok vozilo vozi, a kada stane ugasiti se. Prvih 15 minuta sam paničarila jer nisam imala IR senzor. Tražila drugo rješenje, nakon nekog vremena sam shvatila da nema ničeg od moje panike pa sam brzo krenula izrađivati dodatke za moj auto. Izradila sam trubicu, dodala i programirala dio sa lampicama, pripremila obranu rada, pospremila svoje radno mjesto i vrijeme je taman isteklo. Iščekivala sam obranu rada. Polako i smireno sam ušla ponovno u učionicu i povjerenstvu objasnila svoj zadatak, tijek izrade, potreban materijal, probleme  i nadogradnje koje sam napravila. Bila sam sretna što je sve završilo jer sam to natjecanje doživjela jako stresno. Nakon par sati krenula sam se vraćati prema Hvaru katamaranom. Prošlo je pola sata kada je moja pratnja meni i mom prijatelju izjavila da smo prvi na neslužbenim rezultatima i da to vjerojatno znači da smo prošli na državno. Smijala sam se, bila sam presretna, to je bilo nešto neočekivano. Nisam mogla dočekati javiti svima, ali sam pričekala službene rezultate za to. Službeni rezultati rekli su isto. Sada se krećem spremati za državno natjecanje sa željom da budem što uspješnija.“ Sara Emuši Benjak


Osnovna škola Hvar