GPiPR 2023./2024.
Kurikul 2023./2024.
Kriteriji za ocjenu iz vladanja
Školski razvojni plan
« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Projekt "Učenjem do poučavanja"
ŠKOSKI PROJEKTI
"Koliko misliš na okoliš?"
"Socio-emocionalno učenje u OŠ Hvar"
"Ruksak pun kulture"
"Da nam igra bude boja,
spajamo dva škoja"
JUTRO
POPODNE
PRO
JUTRO
POPODNE
Povodom Dana volontera koji se obilježava 05.12. knjižničarka Magda i pripravnica Matea održale su radionicu pod nazivom „Volontiram, mijenjam svijet“ učenicima sedmih razreda. Cilj radionice je bio poticati učenike na volontiranje, korisno provođenje slobodnog vremena, osvijestiti kod učenika važnost humanitarnog rada i pomaganja drugima. Radionica se sastojala od kratke priče i razgovora o pomaganju i volontiranju, zatim su učenici u paru pisali zašto je dobro pomagati. Za kraj je uslijedio grupni rad u kojem su učenici pisali osobine volontera.
Povodom Dana volontera koji se obilježava 05.12. knjižničarka Magda i pripravnica Matea održale su radionicu pod nazivom „Volontiram, mijenjam svijet“ učenicima sedmih razreda. Cilj radionice je bio poticati učenike na volontiranje, korisno provođenje slobodnog vremena, osvijestiti kod učenika važnost humanitarnog rada i pomaganja drugima. Radionica se sastojala od kratke priče i razgovora o pomaganju i volontiranju, zatim su učenici u paru pisali zašto je dobro pomagati. Za kraj je uslijedio grupni rad u kojem su učenici pisali osobine volontera.