GPiPR 2023./2024.
Kurikul 2023./2024.
Kriteriji za ocjenu iz vladanja
Školski razvojni plan
« Ožujak 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Projekt "Učenjem do poučavanja"
ŠKOSKI PROJEKTI
"Koliko misliš na okoliš?"
"Socio-emocionalno učenje u OŠ Hvar"
"Ruksak pun kulture"
"Da nam igra bude boja,
spajamo dva škoja"
JUTRO
POPODNE
PRO
JUTRO
POPODNE
Naša škola je i ove godine sudjelovala na natječaju Tradicija i suvremenost, na temu nacionalnih parkova i biološke raznolikosti Hrvatske.
Učenik 2.b Karlo Šore pohvaljen je za originalni likovni rad. Prikazuje život podmorja nastao na potopljenom jedrenjaku.
Osim Karlovog rada, na izložbi u zagrebačkom muzeju Mimara početkom svibnja bit će izloženi i radovi Eve Šantić, Gabriela Karkovića, Antea Solde (2.b), Romine Pazarac i Lea Marušića (4.a).
Naša škola je i ove godine sudjelovala na natječaju Tradicija i suvremenost, na temu nacionalnih parkova i biološke raznolikosti Hrvatske.
Učenik 2.b Karlo Šore pohvaljen je za originalni likovni rad. Prikazuje život podmorja nastao na potopljenom jedrenjaku.
Osim Karlovog rada, na izložbi u zagrebačkom muzeju Mimara početkom svibnja bit će izloženi i radovi Eve Šantić, Gabriela Karkovića, Antea Solde (2.b), Romine Pazarac i Lea Marušića (4.a).