GPiPR 2023./2024.
Kurikul 2023./2024.
Kriteriji za ocjenu iz vladanja
Školski razvojni plan
« Ožujak 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Projekt "Učenjem do poučavanja"
ŠKOSKI PROJEKTI
"Koliko misliš na okoliš?"
"Socio-emocionalno učenje u OŠ Hvar"
"Ruksak pun kulture"
"Da nam igra bude boja,
spajamo dva škoja"
JUTRO
POPODNE
PRO
JUTRO
POPODNE
Učiteljice Helga Buratović i Sandra Domanović primijenili su na satu razrednog odjela 6. a razreda CLIL metodu poučavanja koja je bila tema edukacije Erasmus + projekta KA1 aktivnost/mobilnost učitelja. CLIL je metoda poučavanja i učenja koja učenicima omogućava učenje različitih predmeta kroz medij stranog jezika, kao što je engleski jezik. Tako je na uspješan i zanimljiv način proveden zajednički sat razrednice 6.a i učiteljice Engleskog jezika s ciljem da učenike pouče ključnim izrazima na engleskom jeziku i ostvare komunikaciju na istom. Četiri stupa CLIL-a su : komunikacija, spoznaja, kultura i sadržaj.