GPiPR 2023./2024.
Kurikul 2023./2024.
Kriteriji za ocjenu iz vladanja
Školski razvojni plan
« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Projekt "Učenjem do poučavanja"
ŠKOSKI PROJEKTI
"Koliko misliš na okoliš?"
"Socio-emocionalno učenje u OŠ Hvar"
"Ruksak pun kulture"
"Da nam igra bude boja,
spajamo dva škoja"
JUTRO I POPODNE
PRO
JUTRO I POPODNE
Zadnjeg dana aktivnosti prvo smo pogledali odličnu prezentaciju o ciparskoj kuhinji, a potom su učenici uz pomoć ravnateljice N. Jeličić i učiteljice N. Šćepanović pripremili pravi ciparski Tzatziki (umak od jogurta i krastavaca) i Horiatiki (seosku salatu). Na sljedećoj poveznici možete pogledati video uradak naših učenika te naučiti kako se pripremaju ova ukusna jela.
Na kraju našeg virtualnog tjedna dobili smo zadatak pripremiti kratki video našeg virtualnog iskustva te ga objaviti na zajedničkom Twinspace-u projekta. Na poveznicama možete pogledati naš video, ali i video uradak naših partnera Španjolaca koji nam budi draga sjećanja.
U svom završnom govoru gosp. Kypros Kouris, ravnatelj ciparske škole, istaknuo je kako se naziv „passport” ne odnosi samo na putovanje kroz prostor, već putovanje kroz vrijeme putem učenja o naslijeđu. Istaknuo je vrijednost naslijeđa u arheologiji, kulturi, tradiciji, filozofiji i napokon u obrazovanju, a što je i bio cilj ovog projekta. Kao lijepo iznenađenje naši partneri sa Cipra nakon svega su nam osim potvrda o sudjelovanju u projektu poslali i prigodne darove za učenike i učitelje.
Ovaj predivan projekt tako smo polako priveli kraju koji se činio tako dalek prije tri godine kada smo se upustili u potpuno novu i zahtjevnu avanturu iz koje smo izašli bogatiji za nove vještine i znanja, ali i draga prijateljstva. Veselimo se novim Erasmus iskustvima!
Velika hvala svim sudionicima u aktivnostima projekta "Unesco Passport", kako učenicima, tako i učiteljima, a posebno našoj koordinatorici, prof.Helgi Buratović, učiteljici Engleskog jezika