GPiPR 2023./2024.
Kurikul 2023./2024.
Kriteriji za ocjenu iz vladanja
Školski razvojni plan
« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Projekt "Učenjem do poučavanja"
ŠKOSKI PROJEKTI
"Koliko misliš na okoliš?"
"Socio-emocionalno učenje u OŠ Hvar"
"Ruksak pun kulture"
"Da nam igra bude boja,
spajamo dva škoja"
JUTRO
POPODNE
PRO
JUTRO
POPODNE
U OŠ Hvar se ove školske godine provodio projekt „Trening socijalnih vještina“. Projekt je imao za cilj osnaživanje učeničkih kompetencija za uspješnije snalaženje u svakodnevnim situacijama putem razvijanja pozitivne slike o sebi, odgovornosti za vlastito ponašanje, razumijevanja vlastitih osjećaja i potreba, upravljanja vlastitim postupcima te usvajanja socijalnih i komunikacijskih vještina zajedništva i suradnje. Ostvarenje projekta je zamišljeno kroz radionički rad u svim razredima od 1. do 8. razreda. Odvijao se u 5 modula:
S projektom nastavljamo i sljedeće godine, jer su socijalno-emocionalne vještine učenika od velike važnosti za razvoj samopouzdanja u svakodnevnim situacijama. Njihovim svladavanjem djeci i mladima se omogućavaju preduvjeti za učinkovito stvaranje i održavanje odnosa s drugim ljudima te učinkovito rješavanje problema što posredno vodi do većeg osjećaja kompetentnosti i uspješnosti te time i do boljeg školskog uspjeha.